twitter
    Lütfi Demirci Hakkında Bir Kaç Şey ...

Çalışmaya Çalışıyorum


Hafif bir müzik çalıyor gözlerimi kapatıyorum, yine bir test kitabı önünde hayallerdeyim.

İstanbul'u görüyorum, derin bir nefesle boğazı içime çekiyorum. Oradan geçen bir vapuru uğurlayarak selam ediyorum yedi tepeye.

Ankara'yı görüyorum. Dostları, Kızılay'ı, 7. Cadde'yi... Maceralarımı görüyorum. Derin bir gülümseme içimi dolduruyor.



Yosun kokuları burnuma geliyor. Burası İzmir, hissediyorum. Gecenin bir yarısı tek başınayım koca sahilde. Geceyi selamlıyorum usulca.

Şarkı bitiyor gözlerimi açıyorum. Çok az kaldı biliyorum. Bu aralar ben "Çalışmaya Çalışıyorum...".

1 yorum:

serkansenalp dedi ki...

kardeş msn adresimi eklermisin info@siirimiz.com acil aa önemli bir olay vardıda teşekkğtler hayırlı günler

Yorum Gönder